Booty sweat

Efter en minst sagt galen middag med Maria såg vi på Tropic thunder, tyvärr ingen text men skratta kunde vi iaf!
Maria körde hem mig och jag tittade på Britney dokumentären.. var faktiskt bra! Sen hamnade jag fram för en film som höll på alldeles för länge! Summer of Sam hette den, skit bra!

Efter stallet idag så gick jag och la mig igen men min skönhetssömn förstördes då telefonen ringde vid tio.. Tänkte först inte svara men som tur var gjorde jag det för det var Magnusson som ringde och sa att han kunde komma och raspa tänderna på hästarna klockan halv elva. Så det var bara att hoppa i kläderna igen..

Korbesta och Lillans tänder var rätt ok, vassa på vissa ställen men dte är ju inget konstigt. Allsvinn däremot var värst, och han har varit i "proffsträning". Jag vill inte ens veta när hans tänder kollades senast.
Recept på maskmedel ska skrivas ut sen är min renovering på hästarna snart klar..


Lillan somnade i krubban

Allsvinn "slapptunga"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0