Pengar gör dig gladare?

jag tror inte på de, men kändes bra att få göra av med lite pengar på kläder idag iaf. Dessutom en mysig fika med Bitte på stan..

Dagen började perfekt. Nina hämtade upp mig klockan prick nio, tänk så punktliga vi kan vara ibland! Sen for vi vidare till den livliga stallbacken där Allsvinn och Hanna väntade. Som vanligt gav hästarna oss ett gott skratt, jag undrar hur många gånger vi suttit dubbelvikta och tjutit efter den vägen:)
 Imorn flyttar Nina tillbaka till umeå där hon studerar och det känns trist, men jag ska åka och hälsa på henne snart och dessutom ska vi starta en blogg tillsammans hehe, den som lever får se vad den kommer att handla om;)

Just nu så väntar jag på att klockan ska bli halv åtta, jag ska åka iväg och bowla med grabbsen.. vad som händer efter det är det ingen som vet ännu.

Tomt i huset är de iaf, får lust att skrika ibland bara för att se om de skulle eka, vilket jag knappast tror att de skulle göra eftersom att det är fullt möblerat men.. Det skulle nog eka lite granna i Zandras rum iaf:(

När de gäller killar, så kan det nog inte bli så mkt sjukare än detta

Ha en bra kväll


Kommentarer
Postat av: madde

danielsson?

2008-08-29 @ 20:00:14
Postat av: bea

????

2008-08-30 @ 13:42:35
Postat av: madde

bitte

2008-08-30 @ 23:30:57
Postat av: bea

nej högberg

2008-08-31 @ 13:56:20
Postat av: josefin

va är zandra då?

2008-08-31 @ 14:49:36
URL: http://joas.blogg.se/
Postat av: bea

stockholm, men hon kom hem idag igen

2008-08-31 @ 17:40:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0