Dom som inte är killar är tjejer

igår var de lördag och jag tog ledigt ifrån allt. Veckan har varit hård och rejält sliten så min kropp behövde det. Men som jag trodde så var jag riktigt uttråkad när klockan närmade sig nio. MEN jag hade till och med tagit i hand på att jag skulle hålla mig hemma så klockan 23 la jag mitt huvud på kudden och somnade fort...

Den här söndagen började med att jag for ut till Solänget där min prins väntade.. tog några varv runt slingan men jag tror både jag och Allsvinn tyckte de var mkt roligare när Nina var med på nån häst..
Allsvinn sprang bara och skrek hela tiden... jag skrek inte lika mkt.

En kul sak som hände var att Allsvinn faktiskt bockade! Det har ALDRIG hänt förr:P orsaken var att jag satte hälarna i sidan på han då han skrek så han tom stannade, så att jag störde hans lilla kompis jakt var inte populärt haha:)
Fick även vinka lite till Maria och Hubbe samt byta några få ord med Anna och Cattiz.. vi måste hitta på nått tycker jag..

Sen verkar inte min mobil funka som den ska, får höra av många att dom ringt men jag har inge missade samtal..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0