Tittar tillbaka lite

Sitter faktiskt vid datorn just nu och nördar istället för vid telefonen. Halkade in på en massa gamla bilder och har suttit och tittat på bilderna som Fredrik Åström tog på mig då jag var gravid i vecka 24. I mina ögon var jag gigantisk.. Hah om jag bara visste vad som väntade!? Blev ju till en rätt ordentlig boll där på slutet ;)

Mysigt var de iaf och nu då man tänker tillbaka så har man trängt bort att de jobbiga och kommer bara ihåg det fina:) Jag antar att de är därför man faktiskt kan tänka sig att göra om allt igen. Skulle man komma ihåg alla spyor, hormoner.. host.. och förlossningen!?

Nä nu minns man ju som tur är bara de mysiga :)






Kommentarer
Postat av: Linn

så söt unge! fast ja förlossningen kan verkligen inte ha varit rolig. haha :/

2012-01-30 @ 15:11:26
URL: http://aplaceinthisworld.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0