Vilken natt.. Isaak vaknade 03:40 så då kl...

img_4916 (MMS)

Vilken natt.. Isaak vaknade 03:40 så då klev jag upp en sväng sen väl tillbaka i sängen fick jag världens hostattack så jag trodde hela huset skulle rasa. Klockan 06 ringde väckaren ( mamma glömde sin laddare till mobilen och trodde den skulle hinna dö så jag skulle ringa hemtelefonen för att väcka henne) och jag ringde mamma som redan var vaken........ Gick och låste upp Peters bil iaf så hon kunde ta sina grejer då hon kom.  Sen: hostattacken från helvetet. Klockan 07:34 ringer mamma och säger att jag måste låsa  upp bilen. ?! Jag har ju redan gjort det?! Hostattack. Sovit hemskt mkt inatt alltså, och de få timmar som blev så har jag bara drömt om psykiskt sjuka människor som mördar, vårt gamla hus rasade ihop, nån jagade mig osv. Får hoppas på att dagen blir bättre än natten iaf:) mot frukosten!


Kommentarer
Postat av: Rebecca

Det är säkert en sån där dum bil som låser sig själv om man inte öppnar dörrarna, sån är våran...

2011-11-18 @ 09:20:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0