Så nöjd!

Är så stolt över mig själv! Från och med idag har jag körkort! Så många kvällar man kommit hem från körskolan och tänkt: " fan jag kommer aldrig att bli klar!" men nu, nu är jag det:)
Skrev teorin i lördags och det gick jätte bra och idag var uppkörningen:)
Var så nervös då han skulle ge domen så kunde knappt andas haha!
Och att sen helt plötsligt få köra tillbaka Bårmans bil från trafikverket till körskolan kändes ju hur knäppt som helst!
" hallå? Var är människan som kan detta? Ska jag köra själv? Eller har jag drömt allt och faktiskt stulit bilen?!" haha:)

Nä nu blir de städa vidare eftersom att jag var helt hjärndöd imorse, för ikväll firas det med ljusparty;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0