Nu är jag inne på min 8:e dag som sjuk. ÅT...

img_5049 (MMS)

Nu är jag inne på min 8:e dag som sjuk. ÅTTA DAGAR?! Jag brukar ju högst vara sjuk två.. Började med att jag drack ut Hennies flaska då vi var på relaxen förra onsdagen, så allt är hennes fel. Haha nä men att dricka ur samma flaska som nån som är förkyld är ju inte så smart men jag råkade faktiskt ta fel.. Men har bara väntat på att de skulle bryta ut och att basta ska ju tydligen kunna framhäva att förkylning bryter loss med. Så jag bäddade antagligen rätt bra för mig själv där;) Fick nyss ett litet energi anfall och passade på att städa hallen.. Lika bra att  ta tillvara på tillfällena som ges då det ser FÖRJÄVLIGT ut här hemma efter 8 dagar utan att de varken städats eller tvättats:/ förhoppningsvis hinner jag mer sen och blir jag ännu sämre efteråt så är de ju rent iaf:)


Kommentarer
Postat av: therese

Sv: Åh mysigt :) Vad är det för ras?



Tack söta du! Följa varandra genom bloglovin kanske?

2011-11-17 @ 16:00:15
URL: http://tinythess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0