Ulla 77 år.

Känner mig som en gammal tant. Hela kroppen bara skriker för varje rörelse .. Tror de är för att man knappt rör sig om dagarna, istället för träningsvärk så har jag slövärk helt enkelt :)

Isaak har varit en liten busunge idag. Jag satt i soffan och han i babysittern nedanför mig. Tittar på tv och hör hur han för ett väldans liv så jag tittar på honom och då bara bubblar skrattet fram ur honom, jag tittar bort och då skriker han igen och så fort jag tittar dit igen tjuter han av skratt och så höll vi på ett bra tag tills han blev trött och ville sova istället haha :)

Annars så har dagen varit seg, varit och handlat i Bjästa där jag träffade Fanny och fick ge henne en kram sen hem till soffan igen.
Men nu har jag precis kommit in från stallet och dom mysiga, lurviga monstren som börjat tappa vinterpälsen (jippi...) så innan borstat klart så har man mer päls än vad hästarna har haha..

Nu ska jag dricka flädersaft. Hej då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0