inte min grej

För några dagar sedan började jag på en diet. Skulle gjort de för tre veckor sedan men blev sjuk så jag sköt på't. Kan ju säga på en gång att de är de absolut drygaste jag varit med om. Är konstant hungrig, illamående och har huvudvärk som fan, ungefär som i början av graviditeten
- och NEJ jag är inte gravid.

Men det är väl bara att bita ihop, kroppen bör väl anpassa sig snart tycker jag.

Det enda jag är sugen på är kebabtallriken på San Marino.. *dregel* haha..

Detta är ju nått jag tyckt varit jävligt fånigt förr men jag gillar inte den som tittar tillbaka i spegeln, jag tycker inte om henne ett jävla ynka dugg. Så jag är desperat och testar. Självklart ska jag vara stolt över mig själv, jag har burit fram ett barn i denna kropp. Men jag vill iaf komma i kläderna som var förstora förut...

Skriver inte detta för att jag vill att nån ska tycka synd om mig. jag behöver bara få ur mig de.
Ingenting att tycka synd om heller!

En sak som gör att de är liiiite synd om mig just nu är att de är hockey på tvn.. = omöjligt att se på nånting annat roligt.


Kommentarer
Postat av: nina

Ajaj låter jobbigt med hungern och illamåendet :/ du hittar ingen annan diet som får dig att må bättre då? Jag tror på äta regelbundet och inte alltför sällan, promenader och SÖMN, tänk på att kroppen nog påverkats en del av sömnbristen också, den vill lagra energi för att orka mer än den egentligen gör.



Ibland vill man förändra kroppen lite men tänk på att det INTE är värt det om det går ut över hur du mår psykiskt, du ÄR så vacker!! <3 MISS YOU!!!!!

2011-03-17 @ 12:27:40
URL: http://psyknina.spotlife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0