Ikväll har vi varit i Gerdal hos Peters fö...

mms_img32066 (MMS)

Ikväll har vi varit i Gerdal hos Peters föräldrar. Då vi åker hem och ska svänga in på uppfarten så ringer Tina och säger att hon tror att Brynolf, våran hankatt sitter utanför deras hus. Jag kollar med Björn om han sett honom nånstans under kvällen vilket han inte har och ställer mig också och ropar på honom men de kommer ingen kisse.. Tina ringer igen då hon fått tag på katten och efter jag ställt några frågor om hur han beter sig så är jag säker på att de är han. Så är bara att leta fram kattburen och hoppa in i bilen igen.. Och då vi kommer fram är de mycket riktigt Brynolf ! Så kan man ju fråga sig hur han hängt med inne i bilen utan att vi sett eller hört honom? Men nu är han hemma igen och de är ju huvudsaken:-) tur tina och ann kände igen honom och inte bara trodde de var vilken kisse som helst:-) har en känsla av att han kommer sova gått i natt iaf;-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0