Idag har varit en riktigt grym dag! Verkli...

Idag har varit en riktigt grym dag! Verkligen hur bra som helst:-) Imorse ringde Zabina och undrade om jag kanske ville ha lite sällskap av henne och Tina idag och de tackade jag ju såklart ja till! Då dom kom vid tolv snåret så hade dom köpt med sig en massa mumsiga frukter så vi gjorde en riktigt härlig fruktsallad:-) Sen satt vi och surrade lite och fick i Isaak lite mat och blåbär tills Peter kom hem och kunde ta Isaak då vi skulle ut och rida:-) Eller det var Tina som skulle rida och jag och Zabina gick efter med draghunden Jeltsin;-) och fyyyy så dålig kondis jag har! Skämmes tamefan hah.. På vägen ner hoppade Tina av kossa mu och jag fick rida ner sista biten. Stiglädren var så långa så jag fick stå på tå för att nå ner haha.. Tur de bara var en kort bit! Sen då vi kom hem så började Zabina virvla runt i stallet som en liten tornado medans jag gjorde vid kossan och de blev så fint så:-) så detta har varit en riktigt mysig dag och fler sånna ska de bli:-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0