Vi har ett födelsedagsbarn här hemma idag ;)

Barn och barn, Peter fyller år idag! Men vi hade ju våran ettårsdag den 3 januari så jag köpte ett par äkta skinnhandskar till honom då som fick bli kombinerad årsdag/födelsedagspresent. Och självklart så kunde jag inte vänta med att ge honom den så idag blir han utan present från mig iaf:) Men han blev jätte glad för handskarna så det känn bra! Är så svårt att köpa saker till honom då han är en person som vet precis vad han vill ha!

Isaak har fått hosta, men annars är han rätt så pigg idag men väldigt mammasjuk! Så fort jag sätter ne honom gallskriker han så jag får väl limma fast honom på min kropp idag då :P
Han har ingen feber iaf så det känns skönt och distriktssköterskan sa att så länge han inte får värre symtom så är det ingen fara. Man blir ju så himla orolig då ens guldklimp inte mår som han ska! Känns bätre nu då jag pratat med Gun-britt iaf.

Fick nyss ett paket med posten och där i låg ett jatte fint sten hjärta med texten :En bebis är en ängel vars vingar krymper när benen växer. Men det stod ingen avsändare! Men luskade snabbt ut att de var från Tapper då det stod Arboga på poststämpeln :)

Vet ni vad som händer i helgen då! I november så fick jag och Peter en hotellweekend av mamma i present så nu eftersom Peter fyller år och vi haft våran årsdag så ska vi till Umeå och bo på Scandic Plaza :) Ska bli jätte roligt MEN samtidigt så har jag dåligt samvete för att jag lämnar Isaak. Men det är mamma som ska ha hand om honom och hon känner ju honom så bra nu + att dom kommer bo kvar här hemma så han ska känna att det är så normalt som möjligt så det blir jätte bra. Och skulle det vara nått så är vi ju bara en timma bort. Men samvetet gnager där i bakhuvudet ändå men det är väl så det ska vara antar jag. Jätte snällt av mamma att ge oss en sån helg iaf så nu ska vi bara mysa och rå om varandra :) men jag lär ju vakna på natten och vara säker på att jag är hemma och Isaak håller på att vakna iaf haha

Nu ska jag städa i ordning så det är fint då älskling kommer hem och han ska firas :)

Hoppas alla får en bra dag!



Kommentarer
Postat av: Ewo!

Inte ska du ha dåligt samvete! Du å Peter förtjänar en helg för er själva :)

2011-01-13 @ 22:51:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0