vem behöver sömn?

jo jag tack!?

Vaknade klockan tre i natt av att Peter snarkade så taket höll på att lyfta. Men de var ju lungt tänkte jag bara att somna om efter att ha petat på han lite.. Jo eller inte! För precis då jag håller på att somna hör jag hur Isaak börjar att prata så på nått konstigt sätt hamnade jag inne hos honom i superfart och gav honom tutten så han somnade om. Phu!
La mig i sängen och stirrade i taket i ca två timmar tills det var dags för ett nytt tutterace vid 05. Klockan 06 Ville Isaak ha mat men då var jag helt förstörd så då fick Peter kliva upp. Fick sen sova i kanske en och en halv timma sen var klockan nio och Isaak tyckte att de var dags att kliva upp och de kan jag ju inte klandra homnom för.

Men hade varit skönt att ha varit pigg eftersom hela huset håller på att gro igen och jag MÅSTE städa! Gaah skjut mig. Då jag blir rik ska jag ha städerska. För jag är så j*vla less på städningen nu så jag vill bara kräkas.

Det var dagens positiva inlägg, have a nice day


Kommentarer
Postat av: Malin

Du får väl kolla om Azim vill flytta in ;)

hahaha det rimma ju

2011-01-25 @ 15:19:35
URL: http://mightybouncer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0