Tell me who you are!

Jag börjar bli rätt så säker på att nån verkligen hatar mig och sitter med en vodoodocka nånstans och med ett elakt skratt så fördärvar den personen min dag! Jag är trött, får höra på en konstant blandning av bebisskrik, kåtkattskrik, brorsan tittar på ett DANSKT tvprogram och nu då jag gick förbi skafferiet så faller dörren AV!?! Vet inte om jag vågar göra nån lunch för då exploderar väl spisen.

Vill att Isaak ska vakna nu så vi kan gå på en promenad, tror de behövs..

Har kommit igång med städningen nu, men jag blir bara mer och mer arg för varje grej jag tar i. Vet inte ens varför. Sa jag att jag hatar att städa..


Sätter mig och drömmer tillbaka till hästtiden istället, det får mig alltid på lite bättre humör
Men lite sorgligt är de också

Allsvinn då han stod hos Maria, en helt underbar tid..


En tur ute i skogen med Maria på Ko och jag på Allsvinn

Allsvinn stod på Solänget och jag och Nina hade helt underbara men även helt galna uteritter ihop!


Allsvinn

Allsvakker två dagar gammal


Allsvakker ett år


Malin och Maria kom förbi på sina hästar och vi tog en tur i skogen ihop


Allrigel en månad

Lillan och Allsrigel vid betesutsläpp


lillfis bara nån dag gammal


provred Bobby åt maria


Allsvinn under en av alla undersökningar som gjordes


mamma ko

fotofrafering med ko


Kommentarer
Postat av: maria

HAHA, vilka turer vi hade! När ko travade så jävla fort och när jag fastnade i knoppen!!!

2011-01-25 @ 16:30:21
URL: http://mokiss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0