Stolt mamma :)

Som jag skrev tidigare så fick Isaak sprutor idag och jag var så jäkla nervös innan. Först fick han den "snälla" sprutan i höger ben och det tyckte han inte om alls men han skrek inte alls som jag trodde han skulle göra utan efter bara en liten stund var han ganska lugn igen. Sen var de dags för sprutan som Gun-britt sa skulle göra riktigt, riktigt ont så jag var beredd på en galen bebis och att jag skulle få de jobbigt med. Men min lilla, älskade underbara bebis ryckte till, skrek i 15 sekunder ungefär sen var allting jätte roligt igen och han satt bara och skrattade :´) Så nu får vi se om han får nån feber eller mår dåligt senare ikväll.. får hoppas han slipper men då vet man ju vad de beror på iaf.
Jag frågade även om svininfluensan men dom vaccinerar bara barn över 6 månader och riskbarn; hjärt-lungsjuka t.ex

Isaak väger nu 7675 gr och 66 cm lång:)

Sen handlade vi medans Peter gjorde kundbesök på Nordhallen och jag och Isaak blev attakerade av en förvirrad liten tant som ena sekunden pratade om sina barnbarn och nästa sekund började hon viska om en man som gick förbi som hon hade sett gå med packning till huset  bredvid begravningsbyrån.. sen åter till barnbarnen. Allt de hände medans jag hade Zabina i telefon så jag försökte att inte gapskratta medans tanten surrade på med mig och Zabina fnissade mig i örat haha..

Senare så kom Zabinut hem till oss och vi tog en promenad uppe i skogen, och som vanligt så höll man ju på att ta ihjäl sig i uppförsbackarna.. men var riktigt kul att träffa Binut igen och prata av sig lite :)

Nu ligger köttet på tining, blir whiskeymarinerad entrecote till middag :)


Kommentarer
Postat av: Malin

Fy tusan vad söt han är! jag dör!!

2011-01-21 @ 19:12:10
URL: http://mightybouncer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0