ögonbajs

Godmorgon

Mina ögon är fulla i grus och klet. Ögonbajs alltså men det är ju rätt så skönt att klia bort det iaf! Har sovit som en kratta inatt. Isaak brukar ha vaknat vid fem nu varje morgon, eller rättare sagt 05:16 varje dag haha.. äta sen somna om till tio ungefär. Idag sov han till kvart i nio och åt och somnade sista gången innan tio igårkväll :)

Men iaf så vaknade jag halv 6 efter att ha drömt en mardröm och sen kunde jag inte somna om, typiskt! Vaknade då jag tittade ut genom fönstret och såg att ett psyko som hade förföljt min familj hade tuttat eld på stallet! Skulle precis ringa brandkåren då jag vaknade och sen låg jag vaken med världens olustkänsla :( Men skönt att få ligga kvar under täcket iaf..

Har ni sett detta om att dom gör om våra stjärntecken? T.ex. jag som alltid varit vädur, beter mig som en vädur och allt sånt bla bla nu helt plötsligt har Fiskarnas tecken? Bullshit säger jag, jag är ingen jävla fisk! Sen så lägger dom även in ett nytt tecken: Ormbäraren. Nä fy jag hoppas detta bara är nått nytt dumt påhitt..
http://www.aftonbladet.se/wendela/article8406104.ab

Fakta: Så ser ditt riktiga horoskop ut:

  Stenbocken: 20 januari till 16 februari.

  Vattumannen: 16 februari till 11 mars.

  Fiskarna: 11 mars till 18 april.

  Väduren: 18 april till 13 maj.

  Oxen: 13 maj-21 juni.

  Tvillingarna: 21 juni till 20 juli.

  Kräftan: 20 juli till 10 augusti.

  Lejonet: 10 augusti till 16 september.

  Jungfrun: 16 september till 30 oktober

  Vågen: 30 oktober till 23 november.

  Skorpionen: 23 november till 29 november.

  Ormbäraren: 29 november till 17 december.

  Skytten: 17 december till 20 januari.

klicka in på länken så kan ni läsa hela..

Nu ska Idol-biljetterna bokas, ciao!


Kommentarer
Postat av: Fia

Jag, Stenbock ?!

Fetglöm! :O

2011-01-19 @ 10:48:21
Postat av: Malin

Vad i h-vete!!

Jag är för fan ingen jävla vattuman!!!!

2011-01-19 @ 11:14:33
URL: http://mightybouncer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0