back to reality

Helgen har varit helt underbar, Jag och Peter har verkligen kunnat slappna av helt då allt har funkat superbra med mamma och Isaak! Men två dagar var precis lagom, varken mer eller mindre och det var skönt att få komma hem igår igen och få pussa på Isaak :)
Idag har jag vaknat med huvudvärk men lillen verkar vara på toppenhumör så det blir en bra dag iaf! Och pappa var här igår och trollade med elementen så nu är det faktiskt varmt i huset också, kan inte bli bättre!

På fredag ska Isaak få sina vaccinationssprutor och jag ska även höra med sköterskan om svininfluensan. Är det nått han bör få vaccin emot med? Om det är nån med små barn som läser, hur gör ni med just svininfluensan? Jag är lite emot det hela men barn har ju mycket sämre imunförsvar än vad jag har så är ju en helt annan sak..

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Jag är inte riktigt säker hur dom gör men jag tror att dom inte vaccinerar småbarn :p fast är inte 100% säker.

2011-01-17 @ 11:39:00
URL: http://ungmammanathalie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0