Malin är ju grym!

Behöver jag ens säga att jag är nöjd med min nya design?

Jag kan säg det iaf, JAG ÄR GRYMT NÖJD!

Nu kanske de bli roligare att skriva med, då det tom är fint att gå in och titta sen :)

Här hemma är de mindre kul idag, en magsjuk sambo. Stackars älskling :( får hoppas de bara är nått tillfälligt och att bebisen inte blir dålig! Mig spelar de inte så stor roll... har ju hört att man går ner i vikt av magsjuka;) nä skämt å sido.. jag klarar mig helst utan jag med.

Helgen har varit toppen, har inte haft nånting planerat utan bara myst och tagit dagarna som de kommit vilket är riktigt skönt! Blev även ett besök hos Isaak's farmor och farfar, lika roligt som alltid:) den där hockeyn kunde man ju däremot hoppa över. Sjätte raka förlusten nu vilket resulterar i en sur och grinig peter.. men de går över fort iaf :)

Hoppas alla får en bra fortsättning på dagen, jag ska mysa med lillen och ta hand om sjuklingen så min kommer bli toppen!


Kommentarer
Postat av: nina

Jättefin design!!! Gillar!

2011-02-22 @ 15:20:00
URL: http://psyknina.spotlife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0