lillköörven

det är bra att skriva lite mer "spännande" rubriker.. väldans många som varit och läst min blogg idag ;)

Sa till peter att jag ska skriva varje dag vad jag har drömt men han protesterade för då var han säker på att jag skulle tvångsomhändertas...

Jag har börja må dåligt. Märker väl om Herr Kräksjuka kommer och knackar på hos min kropp med:(
Synd iaf att Peter är sjuk för nu blir de hemmakväll ist för att hälsa på hos Peters föräldrar och Tina.. veckans höjdpunkt, det enda som är bra med att de är hockey på tvn;) och ikväll skulle Tina baka dumlekaka men de kommer ju fler gånger :)

Jag har varit duktig idag iaf. Fyra maskiner tvätt avklarade och huset är dammsugat och hyfsatt dammtorkat och mitt i allt de såg jag en riktig tjejfilm:)

Lilla korven har varit på ett strålande humör idag som de flesta dagarna nu för tiden och jag fick dessutom sova hela natten eftersom att Peter inte kan sova så bra så då tog han lillamonstret då han vaknade. så jag sov i nästan tio(!) timmar inatt:) Så det har varit en väldigt okey dag trots alla tråkiga sysslor och sjukdomar.

Blir korv och bröd till middag, väldigt lyxigt!
bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0