Isaaks lillebror!;)

Inatt födde jag mitt andra barn, fast självklart med kejsarsnitt eftersom de är de vi kommit överrens om efter Isaaks ankomst. Sköterskan som skulle titta till mig efteråt och ta blodprover var ingen mindre än Daniel Edlund från Wången! haha.. han stack nålarna rakt igenom mina armar.

Sen skulle Josse ha med mig till just Wången för att skola in nån liten stackars flicka som skulle börja där.. det enda jag lyckades lära henne vara hur man skulle göra för att få översvämning i badrummet så Josse lät mig åka hem igen.
Björn hade redan börjat frakta hem bebisen, skulle köra till Sollefteå där mamma bodde och Peter kom och hämtade bebisen där...

Sen vaknade jag som tur var.


-------------------------------------------------------------------------------------------

Peter är fortfarande sjuk och blir de inte bättre snart så måste han nog ringa läkare.. Isaak verkar lite förkyld med så nu är de bara jag kvar här i sjukstugan.

Har lyckats börja starta igång tvättmaskinen. Har skjutit på det hela helgen men nu är de ett stort klädberg nere i källaren så nu finns de inget att välja på än att just plåga sig själv med tvätten.. Men Peter var snäll och erbjöd sig att hjälpa till än fast han är dålig så de var ju snällt :)


Jag och Nerium, min kära passhäst på Wången


Kommentarer
Postat av: Zabina

Haha vilken dröm ;) Ja vem vet, drömmar kan slå in ;P

2011-02-22 @ 12:47:04
Postat av: nina

hahaha toka!

2011-02-22 @ 15:19:12
URL: http://psyknina.blogspot.com
Postat av: Josefin

eeh... vah ?! ;) Var jag lärare eller elev ?

2011-02-22 @ 19:03:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0