ingen rubrik

Senaste nätterna har jag knappt sovit nånting. Är de inte en katt eller bebis som väcker ´mig så vaknar jag av en mardröm eller bara helt utan anledning. Jag antar att sömn är överskattat?

Sanna var och hälsade på igår, vi har inte umgåtts sedan jag gick i 5:an. Vääldigt längsedan och det var jätte kul att ses igen:)

Har nyss varit ute och gått med Teyo, skönt att röra lite på fläsket! Men de är inte skönt väder idag.. väldigt rått! Men det finns inget dåligt väder, bara dåliga kläder! vad jag hatade dom vuxna när dom sa så då man var liten...

Björn busar med Isaak och jag sitter här som en säck potatis i soffan men ska snart försöka ta en sväng med dammsugaren. Man glömmer fort hur mycket en hund drar in men det är bra, då måste man ju fatiskt städa ;)

Ikväll kommer Anette, Calle, Jessica och Victor och hälsar på, trevligt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0