Suck..

Ikväll måste jag ställa väckaren tidigt.. Klockan 06:40 inorgon ska jag sitta i tandläkarstolen. Usch och fy, jag gillar inte att gå till tandläkaren!
Har aldrig någonsin haft ett hål och jag hoppas att det fortfarande är så.. Blir röntgen och större koll på hur graviditeten påverkat tänderna.

Ser allt bra ut så får jag fortsätta med friskvårdsförsäkringen; jag betalar 360 kronor/år och behöver inte betala nånting vid årskontroller och skulle nånting behöva åtgärdas behöver jag inte betala för det heller:)

Så håll tummar och tår för mig imorgon bitti, vill bara grina vid tanken på att dom ska ta bort tandstenen haha.. Tänk då ifall jag skulle behöva borra?! Dom säger ju att en graviditet brukar kunna ge sämre tänder.. Iiiiih!?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0