Alla ska till London!

Min mamma, Göran, blondinbella och typ hela Görans släkt åker till London idag. Görans bror ska gifta sig men jag tror att fröken Löwengrip åker dit med andra anledningar..
Sen om nån vecka åker min sambo till London med jobbet, i bara fem dagar ungefär..........

Men jag är inte bitter. Eller jo lite! Just den här helgen hade jag också velat åka men då Peter är borta så kommer Josefin hem och ska bo hos mig och Isaak så det blir ju bra:)

Tur jag har morgongfrillan på min sida idag? Haha


Kommentarer
Postat av: Rebecca

Min mamma kom hem i tisdags efter fem dagar i London. Man är inte alls avis!

2011-12-02 @ 09:23:52
Postat av: Linda

Jag tror så här: bara för att alla åker bort till London (eller ska fira jul i New York eller något varmt land) så kommer vi får hur mycket snö som helst och att de i sin tur kommer vara avis på oss!



Kram på dig förresten. :)

2011-12-02 @ 10:23:30
URL: http://fiffigast.blogspot.com
Postat av: J

Bea deppa inte, London är inte så häftigt som de låter. Sen får ju vi träna istället ! Tänk vad starka vi kommer bli, som Pippi långstump! Den som kan lyfta kossan först får ta över Pippi´s identitet ;) Kram!

2011-12-02 @ 10:33:38
Postat av: Zarah

Och två från BK har varit/ska dit med, vad äre me detta London?! :P

2011-12-02 @ 10:42:32
Postat av: Louize

ja kan ta din frills ju :P

2011-12-04 @ 13:05:43
URL: http://shapeful.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0