Vilken bra dag detta varit! Först träffat ...

Vilken bra dag detta varit! Först träffat Oscar och Joakim på stan med lunch och en massa skitsnack att ta igen då vi inte ses så ofta, verkligen jätte kul:) åt en god kycklingpasta med Karl johan svamp ( ja jag vet att det innehåller kolhydrater, idag syndade jag ordentligt) och till efterrätt världens godaste blåbärspaj, tom bättre än mammas!;) Då jag kom hem tog jag och Teya en promenad till Bergom och tillbaka sen hem för middag och invänta Zarah som skulle provrida kossan. Hon hann ju dock komma innan middagen hunnit intas men sen så kom vi oss ut i stallet och hämta upp varsin gammal tant upp från hagen, borsta och på med grejerna sen blev det en sväng uppe i skogen.. Jag gick dock med Ihlona då jag inte hittade något träns som passade henne. Riktigt mysigt och känns som att det kan funka bra:) känner att jag inte har tid för hästarna just nu så att Zarah hjälper till blir kanon:) nu ska jag hoppa i duschen sen slöa i soffan, imorn är det en ny dag:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0