Nu har jag precis kommit in från ett motio...

img_6830 (MMS)

Nu har jag precis kommit in från ett motionspass i skogen med mysiga Ilona, hon är ju som att gå ut med en hund:) Zarah red på Kon och nu har hon fått se hur hon kan rida uppe i våran skog som, så får jag visa de andra vägarna sen:) känns bra att klockan bara är strax efter tre och jag redan varit ute på två promenader redan. Allt som allt ca 9 kilometer. Var ute och gick med Teya och Isaak imorse med. Så trots svår sömnbrist inatt så blev det en riktigt bra dag:) och ikväll ska mamma mormorkidnappa Isaaksson så då blir det bara jag och älsklingen hemma, mysigt! Nu duschen sen Apoteket då Isaak vaknat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0