fri helg

Har haft mobilen avstängd i helgen. Jag har bara inte orkat ha den igång, stressar upp mig så fort den ger ifrån sig minsta lilla pip.. Fattar inte varför jag bara inte kan slappna av. Även fast jag nu varit ledig sen den första september har jag inte haft en enda dag där jag inte haft nånting inbokat, och det har tagit knäcken på mig helt enkelt. Det sjuka är att jag bara haft roliga saker att göra: träffa kompisar och barnmorskan och igår var det kalas för Markus som fyllde 26, jätte trevligt och roligt!

Men jag är helt enkelt lite off just nu. Och det har bara med mig själv att göra.


Kommentarer
Postat av: Tina

JAAA jag märkte de imorse när man försökte få tag på dej din lilla luring!

Fin bild på dej o lillmagen btw, faster vill att lillen ska komma ut snart så man får snusa lite på honom!

2010-09-05 @ 21:06:32
URL: http://tinaoteya.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0