26

Igår hade jag och zabina en riktig liten turné, började med Häggströms modehus i Lögdeå där vi hittade lite av varje, sen blev de lunch på statoil. Efter de åkte vi till Fjällräven och sen blev det en tur på stan :P'

En sak är säker. Det är helt sjukt att dom har en stoor klädaffär med en massa märkeskläder mitt ute i ingenstans! Både jag och zabina reagerade likadant: hakorna i backen ungefär:P Jag hade ju varit där en gång tidigare med peter och handlat en massa så min chock hade ju lagt sig lite iaf ;)

Idag spenderar jag dagen med Peter i bilen. Har varit i alla småhålor som finns tror jag! Har även sett en stooor kossa i en hästransport haha.. stackars kossa.

Ikväll ska jag fortsätta att tvätta bebiskläder, ska bli skönt när allt är klart. Hade ju inte varit fel om man packat den jäkla BB-väskan heller nån gång :P




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0