.

Idag har det varit en dålig dag på alla sätt och vis. Natten igår på jobbet tog musten ur mig, det var de värsta jag varit med om.
Så att vakna imorse var bara en mardröm, ont i magen, mådde sjukt illa och huvudet höll på att sprängas i bitar. Som tur var så lyckades jag somna om från 8 till ca 12 men jag mådde inte speciellt mycket bättre för de.

Kan ju sammanfatta med att jag varit elak, otrevlig och har spenderat säkert tio vakna timmar i sängen stirrandes in i väggen.

Visst man kan kalla det för hormoner eller vad fan som helst. Men jag mår då inte bra utav att känna mig fast i min egen kropp och tvingas ligga i sängen hela dagarna bara för att de gör så ont då jag rör mig, då kanske jag blir lite ledsen och grinig på det.

Nu ska jag gå och lägga mig ytterligare en gång och förhoppningsvis somna. Så kanske det blir en bättre dag imorn.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0