Slö Bea...

Så här har min helg sett ut:
Fredag: Jobbade 11-20. Då jag kom hem åt jag en clementin sen slocknade jag.
Lördag: Vaknade pigg som en lärka, stallet fixades sen åkte jag en snabbis till globetrotter mamma innan jag gick ner på stan för att möta upp Jocke.
En massa pengar spenderades på mig själv och det var underbart! Smink, sminkborttagning, muggthermos, en stor spetströja (låter inte så snyggt), två nagellack.
Jag åt dessutom lunch med jocke vid elva tiden. Varma chicken teryaki mackor på Barista, MUMS! Sen klockan ett så slutade Zandra sitt jobb och jag tog en sallad med henne haha.. Likt förbannat var jag hungrig klockan tre. Då det var dags för tacos hemma hos mamma vid 18 höll jag på att dö av svält.
Vi såg på Millenium och sen åkte jag hem. Måste säga att de var mycket bättre i TV-form än film-form.
Söndag: Idag alltså. Vaknade vid sju, fast klockan var ju åtta.. Gick ut till hästarna lite senare sen hamnade jag som vanligt i soffan och somnade. Jag sov säkert i fyra timmar:S  Så när jag vaknade runt tre så var jag super hungrig och gjorde potatis, pölsa och rödbetor! Och det blev även över till matlåda imorn :)
Sen har jag halv sovit, varit i stallet, halv sovit.. ja ni fattar.
Nu är jag trött igen så jag antar att de snart är sängdags.
På tisdag gäller det, håll tummarna så kanske jag har en rolig nyhet sen :)
Kram och godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0