Sista april

Förra årets sista april så firade jag med Fanny, Zandra och Elina. Och deras pojkvänner. Det var alltså parmiddag men jag var själv haha! Var jätte trevligt men kände mig som femte hjulet så efter en super god och trevlig middag så tog jag mig in till stan på nån halv taskig fest. 
Blev tidig hemgång.

I år då? Ja ikväll så ska jag jobba. Kan ju inte påstå att det kännns super kul men kan ju glädja mig åt att jag inte kommer behöva stå ute i regnet iaf! Men nån brasa blir de då inte, vi får nöja oss med elden i broilern :P
Men vi är ett bra gäng ikväll så vi kommer nog få trevligt hur som helst. Funderar på om man skulle kunna  lyckas få med sig nånting gott vi kan äta..

Jag Hoppas alla får en trevlig kväll iaf, har ni lite att göra kan ni ju alltid komma förbi och säga hej på BK ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0