Löning på fredag :)

Yes imorn kommer äntligen lönen! Har tänkt att jag ska försöka handla lite mamma kläder för tom mina leggings sitter åt nu runt magen.. Har kikat runt lite på olika sidor men kan inte påstå att jag hittar nått som är speciellt snyggt vilket känns jäkligt trist :/ Har iaf spanat in ett par jeans på name it som finns här i stan så ett par sådana blir de nog! Sen verkar de bara typ finnas linnen i hemska dassiga färger, varför kan dom inte göra dom snygga vackra kläderna i mamma form med?
Ringde barnmorskan igår för jag har så ont imagen så fort jag rör på mig, känns som att magen ska spricka hela tiden.. men hon lugnade mig med att de nog bara är mina ligament som töjs ut men blir de inte bättre skulle jag höra av mig igen. Så svårt detta för man har inte en blekaste aning om vad som händer eller vad som är bra eller dåligt.. Men så är de väl för alla skulle jag tro!
Nu ska jag vila, nyss varit ute på promenad med Jesse i det härliga vädret och som belöning fick jag lite illamående, tackar tackar!
Kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0