:)

Imorgon går jag in i vecka 17!
Kom även på igår att jag är i fjärde och inte tredje månaden haha, här hänger man då inte med nånstans känner jag.. tiden har gått super fort! Är hela elva veckor sedan jag precis hade fått reda på att jag var gravid och hade sån jäkla panik så jag trodde att jag skulle självdö.. Usch vilken jobbig tid det var! Grät nästan konstant, iaf så fort jag blev ensammen.. Jag undrar hur det hade känts nu ifall jag hade valt att ta bort barnet?
Är verkligen glad att jag valde den här vägen för de känns mer och mer spännande för varje dag :)
19 maj är det dags för det stora ultraljudet och det kommer bli spännande att se hur stor skillnaden är jämfört med de första i vecka tretton.. Peter ska även vara med denna gång så kommer bli stort för honom eftersom han var i stockholm förra gången.

Nu ska jag ut till stallet och göra de jag klarar av, allt är super jobbigt och tungt:/ Bara att bära ut höet till hagarna på morgonen är rena döden haha.. känns väldans knepigt att behöva hjälp med saker som varit helt naturligt hela livet :P

Hoppas alla får en bra kväll!
Puss

Nån som vill ha en platt köttbullemacka som jag råkat sitta på?
 smakar som bäst i 15 minusgrader..

Kommentarer
Postat av: nina

Åh jag vill komma och hälsa på!!! :) Spelar ingen roll om du är trött och mår illa, jag kan hålla ditt hår;) puss!

2010-04-27 @ 20:16:16
URL: http://psyknina.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0