vilken dag

kan ju börja med att säga att Pelles skakningar har kommit tillbaka, usch jag vill bara grina men det hjälper ju inte.. precis som allt annat.


Annars så har det varit fullt upp, Björns klasskompis Simon har kommit hit för att dom ska jaga i en vecka. Dom ska bo i utby så vi tog in alla köksmöbler och lite sängar mm, så är mer klart tils att jag flyttar in med..

Axelina, våran nya granne kom i panik och undrade om hon fick flytta sina hästar till oss då en var sjuk och hon inte har nått stall, så jag hjälpte henne flytta hästarna. Sen for vi ut och red och jag visade henne våra vägar som hon kan rida på.
Sen när vi kom tillbaka och mina var ute i hagen igen så kollade vi till den sjuka och såg då att han trampat sig REJÄLT höger bak så det var bara att ta in han och lägga om såret. Men jag har aldrig varit med om en så snäll häst! Trots jätte såret så gjorde han inte en enda min då jag rengjorde:)

Men att Pelle börjat skaka igen känns verkligen inte bra.. Nu ska jag lägga mig i sängen och gråta en skvätt innan jag somnar. Jobb klockan åtta imorn sen ska Jocke och Micke följa med och rida på Kossa mu, bilder lovas!

Kommentarer
Postat av: Nina

Nu tycker jag det var längesen du uppdaterade!!! puss!

2009-09-26 @ 09:18:59
Postat av: Storskogen

Jag tror du jobbar för mycket... Du har inte uppdaterat på skiiiiiiiitlänge ;-)

2009-09-29 @ 12:53:05
Postat av: Storskogen

What's up Doc???? Jag tror du jobbar för mycket....

;-)

2009-09-29 @ 12:55:49
Postat av: Storskogen

Mycke text blire när det hakar upp sig...

2009-09-29 @ 12:59:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0