Utby


Jag och mamma tog en tur tillsammans igår på hästarna, jätte mysigt! Micke hängde även med till fots, vi skrittade ju bara så det gick bra.. Allsvinn ville dessutom bara gå brevid Micke hela tiden så de  var inte svårt för honom att hänga med:P

Ikväll har jag och mamma städat ur selkammaren, trodde seriöst att spindlarna där inne skulle döda mig, dom var enorma!! USCHA..

Imorn ska jag och Zabina ut och rida, känns jätte kul:)

Måste börja planera lite inför vintern, har tänkt att jag ska flytta ut till gården under vintermånaderna för hästarnas skull, inget är säkert men det lutar åt det hållet iaf.

Just ja, idag har jag varit tillbaka hos Elina på Hårkompaniet för att fixa det sista med färgningen, köpte även värmeskydd, shampo och balsam:)

Nu har jag inte så mycket mer att berätta tror jag.. JO jag träffade Josefin Flygmaskin igår! Vi åkte ut till hästarna sen satt vi på gräsmattan och pratade om allt mellan himmel och jord:)

Nu ska jag titta lite på tv sen sova, har ju varit uppe sen 4 imorse då jag inventerade på jobbet..

Bye bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0