Jag lever!

såg nu att jag inte skrivit sen den 6 september:s
Kändes inte som så längesen?

Sen dess har det väl blivit lite ändringar i mitt liv:)

x Jag bor nu i huset jag växte upp i ute i Utby, har hästarna på gården:)
x Har skaffat en liten katt, som nu börjar bli rätt stor.. Betsy heter hon och har en extra tå på varje tass!
x Har gjort klart alla utbildningar då det gäller jobbet, sista provet spikades!
x Benet har hunnit spöka igen, men denna gång orkade jag inte ens åka till läkaren..

Sen är de säkert en massa mer saker..

Just idag är jag ledig, och självklart så har jag haft en hemsk huvudvärk hela dagen = sängliggandes.
Men nu har jag precis gjort klart stallet och hästarna har fått komma in.. Alltid lika spännande att gå med Lillfisen, men han börjar bli duktig! Tur han har en så snäll mamma:)

Fick veta att hon jag skulle åkt till i USA, ni vet förra hösten.. Hon har DÖTT! så det var nog lika bra att jag blev kvar hemma..



Helan och halvan, helt oskiljbara:)

Kommentarer
Postat av: maria

han är ju så söt :)

2009-10-31 @ 09:16:29
URL: http://mariasoderstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0