man gör bara inte så!

- jag tycker synd om dig Maria.

Blev tidig morgon i stallet idag, ville att att Lillan och grisen skulle få vara ute så länge som möjligt då jag började jobba 12 och pappa inte kan ta in dom själv. 6 timmar fick dom iaf.
Jobbade sen över en timme, blev nio timmar totalt och jag tänkte stanna ännu längre med men då var pappa redan p väg för att hämta mig..

Som vanligt så är timmarna på jobbet mest bara sjuka, alla är totalt megamongo:) Så jag trivs bara bättre och bättre, visst finns de vissa gånger då de känns som de mesta går fel för en men de andra väger upp det så mycket mer!
Skulle varit ledig på fredag och lördag, men blev jag tillfrågad om jag kunde ta AL-nattpasset på fredag och de ville jag ju såklart (sagt att jag ville ha fler timmar denna vecka hala tiden så. Och sen bytte jag även bort mitt söndags dagpass mot Joes nattpass på lördag så blir det mer timamr och en massa ob:)

Börjar åtta imorn och måste dessutom till stallet så kommer bli cp tidigt imorn..
har fått bikinin iaf, vet inte riktigt vad jag tycker om den

Väntar på att min kläder ska ha åkt klart karusellen i tvättmaskinen så jag får sova nån gång.

Bye

Kommentarer
Postat av: Maria

Idag är en ny dag och jag ska banne mig se till att bobby blir en bättre häst, en smäll på käften, de är vad dom ska ha.

2009-05-13 @ 08:07:20
URL: http://mariasoderstrom.blogg.se/
Postat av: Josefin

Förresten den här Jocke är han från Bjästa med? :)

2009-05-13 @ 16:14:12
URL: http://joas.blogg.se/
Postat av: mof

Mera bilder på fölet tack!!!!

2009-05-13 @ 17:41:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0