"klockan är halv 8 och jag har bara ätit en knastermacka"

Godmorgon!
Jag har ingen god morgon, jag har varit vaken sen 00:40 i natt. gick och la mig halv elva och somnade som en stock för att vakna då. Jävulst ovärt. Plus att min rygg värker jätte mycket. Hmm, har jag nått mer att klaga över tro?? :P
Jo just ja, knastermackan.
Pappa och Bitte envisas med att göra eget smör, det smakar ungefär ingenting och då dom då saltar det så känner man saltet knastra mellan tänderna vilket jag är super känslig för, blir jätte äcklad av nån anledning. Så jag ska köpa eget gott normalt smör har jag bestämt mig för!

Så, då har jag kört mina klagomål för idag!

Har ju självklart varit i stallet, blev en liten brottningsmatch med Mr minigris då grimman skulle på, jag tror att han fått för sig att han är en skallerorm:P Fick ta tag i han ordentligt runt halsen och sen bara tjurhålla tills han gav sig och då skärpte han sig faktiskt sen. Sen hur smart det var av mig att göra så med ont i ryggen är en annan femma..

Nu måste jag snart hoppa i duschen, börjar jobba klockan tio sen. Kanske är tur att jag bara jobbar fem timmar idag då jag sovit så otroligt bra! :P

Måste bara skriva en lite halvrolig grej;
Igår då pappa skulle väcka mig så knackade han som vanligt på dörren och sa att det var dags att åka till hästarna. Min första tanke var då: Åh han måste iaf ge mig en kvart till för annars kommer nuggetsarna (chicken nuggets) aldrig hinna bli klara! Tog en liten stund innan jag insåg att jag var helt ute och cyklade..
Vadå miljöskadad???!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0