Goodbye´s on the tip of my tongue

Ja, nu åker du snart :( men det kommer blir bra

Jocke hade sitt första Al-pass idag:)
Annars har jobbdagen varit rätt så lik alla andra, en massa fånerier och skämt ( mobbing :P)

orden värmer ska du veta, men vem vet om nån någonsin är seriös dessa dagar.


min kära morfar vill att jag ska lägga upp bilder på lillgrisen, bara det att det inte vill funka jämt.. men när jag får tillfälle ska jag ju självklart göra de!
På tal om lillgrisen så böjar han bli riktigt mysig nu, har sina hyss för sig men han blir bättre och bättre:)

Kommentarer
Postat av: mof

Haha, "lillgris" kan du vara själv! In med bilder nu!

2009-05-13 @ 22:03:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0