vad är det som händer?

Jag och Oscar O gick till torget för att hämta ut mina pills sen satte vi oss på en restaurang och åt lunch. Blev en riktigt rolig lunch och plötsligt hade vi suttit där i en timme.
 Det pratades om första fyllan, vilka man umgicks med förr, kom fram till att vi umficks med samma folk och att det hände att vi träffades med. Roligast av allt var att läsa biverkningarna av min tabletter, så mycket knäppa grejer man kan få! En sak jag kommer få är synrubbning, för det har jag fått förr. Hade dock helt glömt bort att jag inte klarade av dessa tabletter då läkaren skrev ut dom åt mig. Men hellre att jag ser lite sämre under några dagar än att jag sak ligga döende i sängen. Har tagit två nu och hoppas på att dom ska börja hjälpa snart..

Sen nu har vi suttit och kollat på en massa kort på min dator, studenten, holland, hästar. Ja gud vet vad..

Hemma firas Björn och mamma för fullt. Känns inget kul att vara så här långt bort då, men finns ju inget att göra nått åt det.

Maria, jag saknar dig


Kommentarer
Postat av: maria

och jag saknar dej!!!

2009-03-15 @ 12:46:14
URL: http://mariasoderstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0