Snart hem!

Känns verkligen jätte knepigt att det snart har gått tre veckor redan:P

Igår kom det in en liten tjej som skulle beställa mat. Hon luktade speciellt, en lukt som jag såklart genast kände igen.. Kände hur mycket jag saknar stallet. Bara jag är ledig nu då jag kommer hem så ska jag tillbringa min tid hos mina älsklingar. Ska ta en långt mystur på Korbesta, som inte har rört på sig på alldeles för länge. Lillans tovor ska jag borsta ut och Allsvinn ska jag bara mysa med så gott det går. Mina bebisar.. Pappa berättade att Lillan börjar bli rätt stor nu, så snart kommer det ju en till bebis:)

Frukosten idag då, haha maria ringde och berättade att hennes väska var på Botnia banan, huset alltså men jag ser framför mig hur den ligger på järnvägen haha..
Och killarna har bestämt sig för att det är mobba Bea dagen, haha tur man är van iaf! Inte en lugn stund här inte.
 

Här har du Maria, ännu en låt du måste lära dig;)

Kommentarer
Postat av: Mamma

Borta bra, men hemma BÄST !!!!



Välkommen hem på fredag gumman ! P & K, mamma

2009-03-25 @ 13:46:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0