Jag är ingen ensamvarg

(Okey jag hade precis skrivit klart mitt inlägg då skiten försvann så nu skriver jag om)

Nu har muppisarna precis åkt och det känn sjukt tråkigt, jag hatar verkligen att vara ensam:( och jag vill faktiskt bara hem just nu. Till Oscar, familjerna och mina älskade hästar, hur jag ska kunna vara utan detta det fattar jag faktiskt inte..

Utanför mitt fönster så åker spårvagnarna förbi hela tiden. Dom är ju rätt coola, såna skulle vi haft hemma med:)
Funderar på att gå ut och försöka hitta nått litet att äta, men lär nog inte komma så långt då jag är lite rädd för att jag ska yra bort mig:P så blir nog nått här på hotellet bara..

Nu börjar Gossip girl

xoxo Brownie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0