ingen bra känsla

Jag har drömt mardrömmar hela natten, vaknade av att jag grinade som ett litet barn, men ja det var ju inte bara en dröm heller.

Klev iaf upp och lämnade in kläder för tvättning klockan sju sen åt jag och Oscar frukost sen sova igen. Kom ju hem tre i natt. och nått ledigt blev det inte idag heller, men iaf halvt pass.

En sak som jag undrar är varför ingen hör av sig till mig. Är jag så lätt att byta ut där hemma?? I så fall var det lättare än jag hade trott..


Min mamma fyller år idag! ♥

Kommentarer
Postat av: Zandra

Hörru tossi, ikväll blir det utgång(100dagars) med tema "hissa och dissa linjer" jag ska vara en hockeygymare, en domare! :D önskar du kunde följa med!<3

2009-03-13 @ 15:40:53
Postat av: Josefin

Jadu, den ända som ringer mig är anna... så jag måste ju vara väldigt lättutbytlig? Men jag har ringt dig! och vill att du ringer mig.. jag har haft konstiga drömmar om din bror.. ;)

2009-03-20 @ 16:03:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0