If you are a big spender...

min klänning kom idag, iaf en av dom jag beställde. Som vanligt blev ju den ena restnoterad... men den satt bra iaf så det kan jag ju vara nöjd över!

Stenungsunds folket som ska hjälpa oss starta restaurangen har kommit idag och just nu blir jag  bombarderad med frågor om vart man kan äta bra mat mm.. haha. Sen nästa vecka så kommer även Jossan och Hanna från Eriksberg så det blir roligt!

Mötet idag blev kort, hade lite info om tider de två kommande dagarna, brandövning mm.. Jag och Oscar gömde oss inne på killarnas toa men dom hittade oss så vi slapp brinna inne ändå..
Imorn börjar jag klockan tre och klockan 17 ska vi servera alla byggnads arbetare som har byggt upp restaurangen. Sedan klockan 19 öppnar vi portarna för alla anhöriga.
Jag tror inte riktigt att vi har fattat att det verkligen sätter igång, kommer nog komma som en chock när folket strömmar in haha...
Kvällsfodring sen ??


Kommentarer
Postat av: Mami

Om du bara visste hur många "Anhöriga" du har på Järven ! ! ! Ha,ha ha ! Alla killarna på verkstaden vill komma och äta ihjäl sig ! De längtar tills ni öppnar ! Kram, mamma

2009-03-30 @ 19:30:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0