firma bil is the shit!

Första natten avklarad, och snacka om att man känner sig som ett pucko ibland! Jag fick stå i köket, vilket innebär tusen olika sysslor och Oscar stod i kassan. Tyvärr så såg han lika förstörd ut som mig där ett tag:P
Ena stunden kunde man känna "fan nu har jag nog lite koll på detta ändå" sen nästa sekund hägrade hjärnsläppet igen! Men man kan ju inte kräva så mycket av sig själv första kvällen heller, vilket jag få påminna mig själv om:)
Svårast är ju helt klart vad som ska vara på alla olika hamburgare och i vilken ordning! För på vissa så ska löken läggas på botten lagret över gurkan och på en annan på locket över tomaterna. Men sen då man slår ihop hamburgaren så hamnar de ju egentligen på samma ställe?:P

Kul hade vi iaf, och under städningen så kunde ju alla slappna av så då kom ju den sjuka humorn fram hos alla så då gick tiden snabbare:)

Var hemma runt halv tre tror jag och har sovit till elva, lite trött tror jag;)

Sen måste jag ju presentera vår bästa vän som tar oss fram och tillbaka till jobbet!

Mr Smartcar the firmabil !


Kommentarer
Postat av: Josefin

Yes, jag vet vem det är ;) Hmm, var inte Lina kär i honom ett tag?! Eller är det något jag fått för mig? ;) Eller var det Hennie?!

2009-03-12 @ 08:08:33
URL: http://joas.blogg.se/
Postat av: isabel

hahahah va söt :D

2009-03-12 @ 19:36:34
URL: http://isas.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0