Day N Night

Okey nu var det riktigt längesen jag skrev här känner jag, vilket faktiskt känns skönt! Har haft fullt upp med ingenting, dvs säga att vi har kunnat roa oss utan datorn.
I onsdags var vi ut på krogen, jag oscar och en kille på jobbet som heter victor. Lätt roligaste ute kvällen på väldigt länge! Nytt folk och bra musik, jag var i himmelriket;)
Förfestade hos victors mormor haha... med några ur hans band, en kille var svin duktig på gitarr och han sjöng med. Sen resten av kvällen så hade jag knepiga huvudbonader och öste runt på dansgolvet:P





Har de senaste två dagarna stått i dtn, drive in.. as svårt men det går bättre och bättre.. FAST nu var ju detta sista dagen i Stenungsund:( Imorn åker vi till göteborg där vi ska jobba ute i Hissingen och ska bo på Hotell Europa, ett scandic så blir lite klass skillnad om man jämför med min skrubb som jag har nu..
Jag börjar jobba där iaf klockan elva imorn till 20, sen ska vi ut är det tänkt. FÖR PÅ SÖNDAG ÄR VI LEDIGA TRO DET ELLER EJ!  Första lediga dagen på två veckor..
  
Det känns faktiskt inte roligt att åka ifrån Stenungsund för nu har vi precis börjat lära känna alla och tom umgåtts med vissa på fritiden. Så nä, jag vill inte fara vidare. De flesta kommer vi ju med stor säkerhet aldrig mer träffa.

Nästa fredag kommer jag hem igen iaf, ska bli skönt på ett sätt. men jag har egentligen inte nån hemlängtan. Visst saknar jag Oscar, familjen, Maria och hästarna men annars så hade jag kunnat vara borta längre. Känns ändå som att vi varit här i ett halvår. Sjukt hur mkt vi lärt oss på mindre än två veckor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0