Student 09

Oh my god! Dagen igår var helt galen! Åkte till Nola för att se Zandra komma ut och då är Angelica där!! Bara någon dag sedan jag och Zandra pratade om att vi saknade henne så mycket och att allt blir så kul då hon kommer hem.. Iaf så grattade vi Zandra och alla andra gulltossar som tagit studenten sedan tittade vi på flaken. Hem en snabbis sen vidare ut till Skeppsmalen där Z och Peters pappa har stuga, hur fint som helst. Där var det en massa god mat och det var riktigt mysig:)
En massa fina presenter fick dom men roligast var ju såklart Angelicas presenter: Resor till NYC! och Zandra åker redan på tisdag! Helt sjukt:)

Jag och Elina hade pratat hela dagen om att vi ville gå ut sen på kvällen och det slutade med att det var förfest hemma i kroksta med rätt så mycket folk sen drog vi alla ut på Harrys:P
Dansade hela natten, och kvällen blev otroligt roolig och lyckad:)

Just ja! Jag måste ju berätta om vad jag fått av Angelica:D Ett par skitsnygga höga skor som hon fått av nån designer värda 300 dollar! Men hon kunde tyvärr inte ha dom så då fick jag dom, kommer bli som mina små bebisar.. ska försöka att inte ha dom i sängen;) Sen fick jag även lite kläder, det jag har på mig på bilderna nedan...
Alltid lilla julafton då Angelica kommer hem! Synd att jag inte är hemma då dom åker på måndag, men hon ska nog komma i augusti med så det är ju inte alltför länge tills vi får träffa henne igen:)

Angelica hade gjort ett eget plakat till Z:)

Grattis!

:)

Jag i mina nya kläder och skor och Zandra i en grym klänning från Australien som hon fick från Angelica

Elina i sin klänning från Asien:D

Även stora lillebror kan vara med nu:)
Alla dessa bilder är tagna av Peter Andersson
Mina bilder:

sötnosar

utanför harrys



Snyggingar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0