IKEA

Ja idag har jag och pappa yrat runt på IKEA och hittat en massa saker till min lägenhet, allt från stekpanna till soffa så jag är grymt nöjd:D Nu vill jag bara att det ska bli onsdag nu nu nu så jag får flytta in! Vi var faktiskt supersnabba att hitta allt jag skulle ha och kom iväg hemmåt rätt tidigt MEN då går bilen sönder efter bara nån mil! Kylaren som fick nån knäpp tydligen och bilen var sååå nära på att börja koka... som tur är så vet pappa vad han gör så efter en massa vattendunkar osv så kunde vi börja åka hemmåt igen:)

Har köpt en jätte god choklad idag, Marabou med jordgubbar mums!

Dagens låt:
 
Hörde den på radion idag och känner igen den såå väl, gissar på att den spelades flitigt under Elitloppshelgen men ja... den helgen är ju som sagt lite luddig;)

Ikväll ska jag kanske en sväng nere i hamnen med Petra, får se hur trött jag är och jag jobbar dessutom elva timmars imorn weee...

Bye:)

Kommentarer
Postat av: Josefin

Tror du den är god med jordgubbar eller, :D Käkade en norsk variant.. smällde i mig en hel själv ;) Haha! Kram på dig!

2009-06-25 @ 19:36:42
URL: http://joas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0