finns det nått värre än tvätt?

jag bara hatar att tvätta, speciellt att hänga de på tork..

Sköt på dejten med Petra till imorn efter jobbet för jag kände mig alldeles för trött och sliten för att orka vara social bland en massa folk ikväll. Får hoppas på att jag inte är cptrött efter jobbet imorn bara! Micke var förbi här en sväng, vi köpte en massa onyttigt fika som vi alla mumsade i oss.
Men nu funderar jag stark på att börja med samma diet som pappa kör. Han har gått ner fem kilo på en månad nu..
Nä nu ska jag gå och sova innan jag faller av stolen.

Godnatt!

Förresten, jag saknar Zandra!

Kommentarer
Postat av: Josefin

För det första bea, du har rasat i vikt sen wången och då behövde du inte heller gå ner i vikt..

Du behöver inte gå ner ett kilo till! Och dessutom lär du ju inte ha för högt BMI så du behöver gå ner av den anledningen...HÖR DU DET?!

Du är vacker som du är! Sen jobbet, är på bageriet så nu ska jag bli rik! ;)

2009-06-26 @ 07:41:15
URL: http://joas.blogg.se/
Postat av: Z

Jag saknar dig med!

2009-06-29 @ 22:45:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0