Det var ju hopplöst!

Ja jag tog med min dator till gbg/Ullared för att jag skulle kunna uppdatera därifrån MEN vi bodde mitt ute i ingenstans på ett gammalt MENTALSJUKHUS! Nej, jag skojar inte.. inte ens tv kunde man se på och ingen täckning på mobilen heller så det var ju några intressanta dagar/nätter.. Men folket som var med på kursen var helt underbara och jag saknar dom verkligen.. Klarade provet galant med 96% (två fel) så det känns bra iaf!

Jag och Jocke delade boende med en tjej från Motala som heter Sandra, riktigt rolig tjej! Och som sagt dom andra var klockrena. Festade tisdag natt och det var roligare än på länge, som tur var så blev man inte bakis till kursen;)
Men en sak är säker, det är nått skumt som händer på det där stället.. På nätter lyste det alltid i olika korridorer uppe i sjukhusets övre delar och man kunde se folk springa runt i skogen. Ded andra som hade bott där en månad hade hört barnskratt uppe ifrån vinden och dörrar öppnades och stängdes. Gissa om jag höll på att skita ner mig då lampan i  våran dusch (tändes med en rörelsesensor) helt plötsligt började tändas och släckas! Tur man inte bodde själv..
Smög runt en dag och kollade lite i korridorerna och rummen och allt var lämnat som om det nyss hade varit folk där

Lite bilder







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0