Bloggtorka?

Oj nu är de verkligen längesen jag skrev nånting här! Och om ni tror att det är för att jag inte haft nått att skriva om så är de absolut inte så, utan tvärtom.. vet inte riktigt var jag ska börja faktiskt! Elitloppet känns ju som en bra grej iaf, hur mycket bilder som helst togs så jag tror dom får tala för sig sj:)
Delade iaf rum med Maria sen så bodde ju nästan alla andra från klassen på infra med så det blev verkligen en helt otrolig helg!
 


Lördagen med snyggingarna! Hamnade brevid en massa roliga killar med trummor och en stereo med en massa bra musik!


mot elitloppsfesten









invigning


'






Torvald vann, något vi på E-läktaren inte hade räknat med:P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0